Τετάρτη 27 Μαρτίου 2013

ΚΑΝΟΝΕΣ / RULES


GAMEPLAY ΣΕΝΑΡΙΟΥ "D-DAY"
(πρωί Κυριακής 21 Απριλίου)


ΓΕΝΙΚΑ

Το παιχνίδι σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια έχει αρκετές διαφοροποιήσεις

Η κύρια είναι ότι το Γερμανικό Στρατηγείο θα βρίσκεται στο βάθος του 2ου επιπέδου και επίσης ότι η πρώτη φάση αποτελείται από 2 μέρη.





Κάθε αποστολή δίνει συγκεκριμένους πόντους.


  • ΦΑΣΗ 1, ΜΕΡΟΣ 1: Omaha Beach  - 1ο επίπεδο_________________100π
  • ΦΑΣΗ 1, ΜΕΡΟΣ 1: Omaha Beach - 2ο επίπεδο__________________50π
  • ΦΑΣΗ 1, ΜΕΡΟΣ 1: Omaha Beach - 2ο επίπεδο - Στρατηγείο_______150π
  • ΦΑΣΗ 1, ΜΕΡΟΣ 1: Omaha Beach - καταστροφή αποβατικών: 10 βολές x 10π____120π (bonus Γερμανών μόνο)
  • ΦΑΣΗ 1, ΜΕΡΟΣ 1: Pointe Du Hoc____________________________100π
  • ΦΑΣΗ 1, ΜΕΡΟΣ 2: Operation Jupiter - Στρατηγείο______________200π
  • ΦΑΣΗ 2 : Caen - Σημαία 1__________________________________50π
  • ΦΑΣΗ 2 : Caen - Σημαία 2_________________________________100π
  • ΦΑΣΗ 2 : Caen - Σημαία 3_________________________________100π
  • ΦΑΣΗ 2 : Caen - Σημαία 4_________________________________150π
  • ΦΑΣΗ 2 : Caen - Σημαία 5_________________________________200π
  • ΦΑΣΗ 2 : Caen - Bonus κυριότητας περισσοτέρων σημαιών_______100π


ΦΑΣΗ 1, ΜΕΡΟΣ 1: OMAHA BEACH
click για μεγέθυνση

Γερμανοί

  • Οι Γερμανοί θα αμυνθούν σε 3 επίπεδα. Το Γερμανικό Στρατηγείο θα είναι στημένο στο βάθος του 2ου επιπέδου, και θα προστατεύεται από την "6th Fallshirjager".
  • Στο 3ο επίπεδο θα αμύνεται μια μικρή δύναμη Ελεύθερων Σκοπευτών, η οποία θα μεγαλώνει αφού θα λειτουργεί ως το τελευταίο επίπεδο υποδοχής των Dead Γερμανών.
  • Οι Γερμανοί θα ξεκινήσουν να αμύνονται μετά από παρατεταμένο σφύριγμα των διαιτητών, άσχετα με το εάν έχουν «φθάσει» τα πρώτα αποβατικά ή όχι. Απαγορεύεται δηλαδή οποιαδήποτε χρήση marker πριν το σήμα των διαιτητών.
  • Respawn Γερμανών: Κάθε Γερμανός που θα χτυπηθεί θα πρέπει να ανέβει ένα επίπεδο πιο πάνω από αυτό που αμύνεται. Δηλαδή εάν χτυπηθεί κάποιος στο 1ο επίπεδο θα πρέπει να βάλει το χέρι στο κεφάλι χωρίς να χρησιμοποιεί το marker του και να αποχωρήσει από το επίπεδο, πηγαίνοντας στο αμέσως πιο πάνω (2η γραμμή άμυνας). Ομοίως αν χτυπηθεί κάποιος στο δεύτερο επίπεδο, θα αποχωρήσει με το χέρι στο κεφάλι (χτυπημένος) στο πιο πάνω επίπεδο. Τέλος, εάν χτυπηθεί κάποιος από το τρίτο και τελευταίο επίπεδο, με την επίβλεψη του διαιτητή θα παραμείνει σε σημείο που θα του υποδειχθεί μέχρι το τέλος της Φάσης
  • ΠΡΟΣΟΧΗ: Όποιος «Γερμανός» από το 1ο επίπεδο το εγκαταλείψει ακόμα και για refill αέρα, ΔΕΝ μπορεί να επιστρέψει στο 1ο επίπεδο αλλά παραμένει σε όποιο από τα άλλα 2 θέλει.
  • Εάν οι Σύμμαχοι καταλάβουν το Στρατηγείο των Γερμανών ακόμα και πριν την ολοκλήρωση της 1 ώρας, τελειώνει η Φάση.
  • Εάν οι Σύμμαχοι καταλάβουν το 3ο επίπεδο αλλά δεν έχουν καταλάβει το Στρατηγείο, το παιχνίδι ΔΕΝ τελειώνει. Το 3ο επίπεδο συμμετέχει στο παιχνίδι σαν σημείο άμυνα και όχι σαν τον Αντικειμενικό σκοπό των Συμμάχων που ήταν τα προηγούμενα χρόνια
  • Σκοπός των Γερμανών να αποτρέψουν τους Συμμάχους να πραγματοποιήσουν την απόβαση, και σε περίπτωση που δεν μπορέσουν, να κρατήσουν ασφαλές το στρατηγείο έως την λήξη του χρόνου
  • ΠΡΟΣΟΧΗ: Αν και η ακτή θα είναι ορισμένη, οι Γερμανοί μπορούν να χτυπηθούν από τους Rangers στο 3ο επίπεδο άμυνας από οποιοδήποτε σημείο.
  • ΕΠΙΣΗΣ: Οι Rangers μπορούν να βάλουν κατά του 2ου επιπέδου αλλά δεν μπορούν να κινηθούν απευθείας σε αυτό. (μπορούν να βάλουν από τον πάνω δρόμο)

Σύμμαχοι

  • Η αποβατική δύναμη θα βρίσκεται συγκεντρωμένοι πίσω από τα οικήματα. Θα μπορούν να επανδρώσουν τα αποβατικά, από την στιγμή που ο καταπέλτης (πόρτα) είναι ανεβασμένος. Κάθε «αποβατικό» μπορεί να δεχθεί 12 παίκτες. Με το που πέφτει ο καταπέλτης, οι παίκτες μπορούν να φύγουν και να επιτεθούν.
  • Στα γύρω κτήρια θα υπάρχουν παίκτες που θα προσομοιώνουν το Ναυτικό Πυροβολικό που θα υποστηρίζει με βολές την απόβαση.
  • Respawn Συμμάχων: Κάθε σύμμαχος που θα χτυπηθεί θα πρέπει να αποχωρεί από το παιχνίδι με το χέρι πάνω στο κεφάλι και χωρίς να χρησιμοποιεί το marker του, και να κατευθύνεται πίσω από τα αποβατικά στα κτήρια. Από εκεί και πέρα μπορεί να ξαναμπεί σε αποβατικό ή σε σταθερό πολυβολείο όταν έρθει η σειρά του. Τα respawn σε αυτή την φάση είναι «άπειρα». Οι Σύμμαχοι μπορεί να χτυπηθούν είτε βγαίνοντας από το αποβατικό, είτε κατά την κίνηση του σε αυτό (από το σημείο τάξης), είτε ενώ είναι μέσα σε αυτό. Επίσης, μπορεί το αποβατικό να βληθεί από το Γερμανικό πυροβολείο στο Point Du Hoc, το οποίο θα εξομοιωθεί με διαιτητή ο οποίος θα ανακοινώσει στους παίκτες του αποβατικού ότι είναι dead, και θα πρέπει να αποχωρήσουν για respawnΌπως και πέρσι το χτυπημένο αποβατικό δεν θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για 5 λεπτά.
  • Εάν οι σύμμαχοι καταλάβουν το 1ο επίπεδο των Γερμανών τότε σταματάει η χρήση αποβατικών (προσομοιώνοντας την ασφαλή άφιξη των οχηματαγωγών – οι πρώην πεζοναύτες ξέρουν) και θα  πρέπει να τοποθετήσουν την σημαία εντός του πολυβολείου το οποίο θα λειτουργήσει σαν σημείο RespawnΠΡΟΣΟΧΗ: Για να ξαναμπούν οι χτυπημένοι σύμμαχοι στο παιχνίδι πρέπει να συμπληρωθούν 10 χτυπημένοι παίκτες
  • Εάν οι σύμμαχοι καταλάβουν και το 2ο επίπεδο (να μην έχουν μείνει Γερμανοί) αλλά όχι το Στρατηγείο, το Respawn μεταφέρεται κάτω από το «γιαπί» , και για να ξαναμπούν οι Σύμμαχοι πρέπει να συμπληρωθούν 10 παίκτες
  • ΠΡΟΣΟΧΗ: Το 3ο επίπεδο συμμετέχει στο παιχνίδι σαν σημείο άμυνας των Γερμανών και όχι σαν τον Αντικειμενικό σκοπό των Συμμάχων που ήταν τα προηγούμενα χρόνια
  • Σκοπός των Συμμάχων είναι καταλάβουν το Στρατηγείο των Γερμανών πριν την ολοκλήρωση της 1  ώρας παιχνιδιού

ΦΑΣΗ 1, ΜΕΡΟΣ 1: POINTE DU HOC

click για μεγέθυνση

ΠΡΟΣΟΧΗ: Ο αριθμός των εμπλεκόμενων δυνάμεων είναι συγκεκριμένος, και καμία πλευρά δεν θα μπορεί να εμπλέξει περισσότερους παίκτες από τον προκαθορισμένο από την Διοργάνωση αριθμό. Φέτος ο αριθμός των Ranger και των Waffen SS θα είναι μικρότερος και συγκεκριμένος, και θα αποτελείται από παίκτες που το Σάββατο θα ολοκληρώσουν το Σχολείο Recondo ή αν δεν συμπληρωθεί ο αριθμός, από παίκτες που πρώτευσαν στις δοκιμασίες του "Conflict Commando"

Γερμανοί
  • Οι σκληροτράχηλοι Γερμανοί Waffen SS στο Point Du Hoc, έχουν αποστολή να λαμβάνουν συντεταγμένες στόχων από τον Γερμανό Στρατάρχη, και να τις πραγματοποιούν στοχεύοντας τα αποβατικά [επικοινωνία μέσω του ασύρματου δικτύου της διαιτησίας - σχετικά υπάρχει το ειδικό manual]. Επίσης θα πρέπει να προστατευόσουν το πυροβόλο τους από εχθρικές ενέργειες.
  • Κατά την τάξη τους, μπορούν να εκπέμψουν περίπολα ή σκοπιές το πολύ 50 μέτρα περιμετρικά του οικήματος.
  • Gameplay: Σε διαφοροποίηση από τις προηγούμενες χρονιές, το παιχνίδι φέτος είναι Deathmatch. Κάθε Γερμανός που θα χτυπηθεί θα αποχωρεί στο "deadbox" που θα υποδείξει ο Διαιτητής.
  • Σε περίπτωση κατάληψης του Πυροβολείου από τους Rangers οι dead Γερμανοί αποχωρούν με την συνοδεία Διαιτητή για το 2ο επίπεδο των Γερμανών στην Ακτή Omaha. Εάν αυτό έχει καταληφθεί, τότε αναμένουν με τον Διαιτητή την λήξη του 1ου Μέρους.
Σύμμαχοι 


  • Οι Rangers έχουν σκοπό να καταστρέψουν το Γερμανικό πυροβόλο ώστε να πάψει να δημιουργεί απώλειες στα αποβατικά, και μετά να επιτεθούν από πίσω στις Γερμανικές θέσεις στην Ακτή Omaha. ΠΡΟΣOΧΗ: Οι Rangers δεν μπορούν να κινηθούν εναντίων των Γερμανών στην Omaha αν δεν καταστρέψουν το πυροβόλο στο Point Du Hoc.
  • Gameplay: Σε διαφοροποίηση από τις προηγούμενες χρονιές, το παιχνίδι φέτος είναι Deathmatch. Κάθε Ranger  που θα χτυπηθεί θα αποχωρεί στο "deadbox" που θα υποδείξει ο Διαιτητής (ίδιο σημείο με των Γερμανών)
  • Σκοπός των Ranger είναι αρχικά να παρενοχλούν το πυροβολείο ώστε να μην μπορεί να πραγματοποιεί βολές, και μετά να το καταλάβουν ώστε να ανοίξουν τον δρόμο ώστε να κινηθούν στην «πλάτη» της Γερμανικής άμυνας στην Ακτή Omaha.
  • ΠΡΟΣΟΧΗ: Μετά την ολοκληρωτική κατάληψη του Point Du Hoc,  οι Διαιτητές θα δώσουν το ελεύθερο σε όλους τους Rangers (και τους dead) να συνεχίσουν την κίνηση τους και να χτυπήσουν το 3ο επίπεδο των Γερμανών από πίσω από οποιδήποτε σημείο. 
  • ΕΠΙΣΗΣ: Στην Ακτή Omaha, Οι Rangers μπορούν να βάλουν κατά του 2ου επιπέδου αλλά δεν μπορούν να κινηθούν απευθείας σε αυτό. (μπορούν να βάλουν από τον πάνω δρόμο)

ΦΑΣΗ 1, ΜΕΡΟΣ 2: OPERATION JUPITER 
click για μεγέθυνση
  • Με την λήξη του 1ου Μέρους (απόβασης), ΟΛΟΙ οι παίκτες (Γερμανοί και Σύμμαχοι), θα συγκεντρωθούν στο 2ο επίεπδο των Γερμανών, όπου θα υπάρχει mini Players Area
  • Με την επίβλεψη των Διαιτητών, πρώτοι οι Γερμανοί θα γεμίσουν αέρα και θα προμηθευτούν Paintballs και νερά. 
  • Άμεσα από τον δρόμο (Ανατολικά, όχι Δυτικά και μέσα από το δάσος), θα αναχωρήσουν για τον "Λόφο 112", όπου θα στήσουν την άμυνα τους
  • Αφού ανεφοδιαστούν και οι Σύμμαχοι θα ξεκινήσει το παιχνίδι
  • Πρώτη θα ξεκινήσει η 101 αερομεταφερόμενη σε ρόλο ανιχνευτών, και θα ακολουθήσει η κύρια Συμμαχική δύναμη,
  • Με την λήξη του 2ου Μέρους, όλοι οι παίκτες θα αποχωρήσουν για το Players Area και το κύριο διάλειμα 


Γερμανοί

  • Οι Γερμανοί θα αμυνθούν του κύριου οικήματος στον Λόφο 112
  • Έχουν δικαίωμα να στήσουν ενέδρες μέσα στο δάσος έως 150μ από το κτήριο (επίβλεψη διαιτητών).
  • Οι Διαιτητές θα στήσουν το σημείο Respawn πίσω από το κτήριο άμυνας των Γερμανών
  • Κάθε Dead Γερμανός, θα πηγαίνει στο Respawn, όπου μόλις θα συμπληρώνονται 10 dead, ο Διαιτητής θα τους βάζει ξανά στο παιχνίδι
  • Σκοπός των Γερμανών να κρατήσουν το κτήριο (όπου θα βρίσκεται και η μοναδική σημαία) μέχρι την λήξη του 2ου μέρους

Σύμμαχοι
  • Σκοπός των Συμμάχων είναι να καταλάβουν το κτήριο που αμύνονται οι Γερμανοί.
  • Το σημείο Respawn των Συμμάχων θα είναι αρχικά στην διασταύρωση όπου θα ξεκινήσουν οι Αλεξιπτωτιστές της 101, και σε δεύτερο χρόνο θα προωθηθεί μέσα στο δάσος περίπου 200μ, σε εμφανές σημείο
  • Κάθε Dead Σύμμαχος, θα πηγαίνει στο Respawn, όπου μόλις θα συμπληρώνονται 10 dead, ο Διαιτητής θα τους βάζει ξανά στο παιχνίδι



ΦΑΣΗ 2, BATTLE FOR CAEN 

Γερμανοί
  • Στην Caen θα υπάρχουν σε συγκεκριμένα και σταθερά σημεία, 5 Γερμανικές σημαίες, διαφορετικής βαθμολογικής σημασίας η κάθε μία 
  • Σκοπός των Γερμανών είναι να κρατήσουν στην κυριότητα τους όσο περισσότερες από αυτές μπορούν. Εάν οι Σύμμαχοι καταλάβουν τα σημεία (με "πτώση" της αντίστοιχης Γερμανικής σημαίας και όχι αφαίρεση της, και ύψωση οποιασδήποτε Συμμαχικής σημαίας), οι Γερμανοί μπορούν να το ανακαταλάβουν
  • Ανακατάληψη του σημείου γίνεται με την αντίστοιχη πτώση της Συμμαχικής σημαίας και ύψωση της Γερμανικής. Φυσικά οι Σύμμαχοι μπορούν να ανακαταλάβουν το σημείο με την ίδια διαδικασία
  • RESPAWN: σε σημείο που υποδεικνύεται στον χάρτη είναι το Resapwn των Γερμανών με παρουσία διαιτητή. Κάθε Γερμανός που θα χτυπηθεί θα πηγαίνει στο Respawn Point, όπου μόλις μαζεύονται 10 παίκτες θα ξαναμπαίνουν στο παιχνίδι με την επίβλεψη του Διαιτητή.
  • ΠΡΟΣΟΧΗ: Δεν υπάρχει η δυνατότητα κατάληψης του σημείου Respawn από τους Συμμάχους. Σε περίπτωση προώθησης των Συμμάχων κοντά στο Γερμανικό Respawn, ο Διαιτητής είναι υπεύθυνος να ξαναβάζει τους Γερμανούς με ασφάλεια στο παιχνίδι, είτε από πιο  πίσω, ή πιο πλάϊ.
  • Σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα (άγνωστο για τους παίκτες) ο Διαιτητής θα σταματήσει το Respawn και θα «μαζεύει» τους παίκτες μέχρι να λήξει το παιχνίδι.


Σύμμαχοι

  • Με την καθοδήγηση της Διαιτησίας, οι Σύμμαχοι θα ξεκινήσουν από το  σημείο που υποδυκνείεται στον χάρτη, και που θα είναι και το αρχικό σημείο Respawn τους.
  • Σκοπός των Συμμάχων να καταλάβουν όσα περισσότερα σημεία υπάρχουν Γερμανικές σημαίες
  • Κατάληψη σημείου ορίζεται η "πτώση" της Γερμανικής σημαίας που βρίσκεται εκεί, και ύψωση μιας οποιασδήποτε Συμμαχικής σημαίας. Απαγορεύεται να μετακινηθεί η Γερμανική σημαία από το σημείο. Οι Γερμανοί μπορούν να ανακαταλάβουν το σημείο με την ίδια διαδικασία, και μετά οι Σύμμαχοι το ίδιο, κ.ο.κ
  • Respawn : Κάθε «σύμμαχος» που θα χτυπηθεί θα πηγαίνει στο Respawn Point, όπου μόλις μαζεύονται 10 παίκτες θα ξαναμπαίνουν στο παιχνίδι με την επίβλεψη του Διαιτητή
  • Με αίτηση του Στρατηγού των Συμμάχων, σε οποιαδήποτε στιγμή του παιχνιδιού το Respawn (με επίβλεψη διαιτητή) μπορεί να μετακινηθεί στο σημείο "RESPAWN B"
  • ΠΡΟΣΟΧΗ: Δεν υπάρχει η δυνατότητα κατάληψης του σημείου Respawn από τους Γερμανούς. Σε περίπτωση προώθησης των Γερμανών κοντά στο Συμμαχικό Respawn, ο Διαιτητής είναι υπεύθυνος να ξαναβάζει τους Συμμάχους με ασφάλεια στο παιχνίδι, είτε από πιο  πίσω, ή πιο πλάϊ, ή αν κρίνει, να μεταφέρει το Respawn πίσω στο αρχικό σημείο.
  • Σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα (άγνωστο για τους παίκτες) ο Διαιτητής θα σταματήσει το Respawn και θα «μαζεύει» τους παίκτες μέχρι να λήξει το παιχνίδι.



GAMEPLAY ΣΕΝΑΡΙΟΥ "MISSION AMFREVILLE/LE HAUGER" 
(βράδυ Σαββάτου 20 Απριλίου)


Briefing: 1900
Έναρξη: 1930
Λήξη: 2130


Σύμμαχοι: 6th British Airborne Div
Γερμανοί: 916 Grenadier


ΠΡΟΣΟΧΗ: όσοι συμμετάσχουν δεν θα χωρισθούν βάση της επιλογής τους για το παιχνίδι της Κυριακής (αλλά ούτε και του απογευματινού παιχνιδιού), αλλά θα χωρισθούν για να γίνει ένα ισορροπημένο παιχνίδι.


Σκοπός των Συμμάχων είναι να καταστρέψουν στόχoυς πυροβολικού, ραντάρ και κέντρου διαβιβάσεων των Γερμανών

Οι Γερμανοί θα πρέπει να αμυνθούν και να κρατήσουν μέχρι την λήξη του χρόνου παιχνιδιού.

Respawn: Στον χώρο θα υποδειχθούν για κάθε πλευρά από ένα σημείο Respawn, στο οποίο θα πρέπει να κατευθύνονται οι παίκτες που έχουν χτυπηθεί. Μόλις συμπληρωθούν 3, μετά από 1 περίπου λεπτό ο διαιτητής θα τους ξαναβάζει με ασφάλεια στο παιχνίδι. Οι παίκτες μέσα στο διάστημα των 2 ωρών του παιχνιδιού, έχουν απεριόριστο αριθμό respawn.


==============================================================

==============================================================


==============================================================


GAMEPLAY ΣΕΝΑΡΙΟΥ "OPERATION CHICAGO" 
(απόγευμα Σαββάτου 20 Απριλίου)

Briefing: 1430
Έναρξη: 1500
Λήξη: 1700

ΠΡΟΣΟΧΗ: όσοι συμμετάσχουν δεν θα χωρισθούν βάση της επιλογής τους για το παιχνίδι της Κυριακής, αλλά θα χωρισθούν για να γίνει ένα ισορροπημένο παιχνίδι.

Σύμμαχοι: 101 Airborne
Γερμανοί: 91 Infanterie

Σκοπός των Συμμάχων είναι να καταστρέψουν με εκρηκτικά συγκεκριμένα σημεία ενδιαφέροντος και να καταλάβουν κάποια άλλα.

Οι αλεξιπτωτιστές θα διασκορπιστούν μέσα στο δάσος προσομοιάζοντας τον διασκορπισμό τους κατά την ρίψη από το αεροπλάνο. Θα πρέπει να συνενωθούν και να ολοκληρώσουν την αποστολή τους.

Οι Γερμανοί θα πρέπει να αμυνθούν και να κρατήσουν μέχρι την λήξη του χρόνου παιχνιδιού.

Respawn: Στον χώρο θα υποδειχθούν για κάθε πλευρά από ένα σημείο Respawn, στο οποίο θα πρέπει να κατευθύνονται οι παίκτες που έχουν χτυπηθεί. Μόλις συμπληρωθούν 3, μετά από 1 περίπου λεπτό ο διαιτητής θα τους ξαναβάζει με ασφάλεια στο παιχνίδι. Οι παίκτες μέσα στο διάστημα των 2 ωρών του παιχνιδιού, έχουν απεριόριστο αριθμό respawn.

Σημειώσεις:
  • Τα σημεία που θα πρέπει να καταστραφούν θα έχουν ειδική σήμανση
  • Τα σημεία που θα πρέπει να καταληφθούν θα έχουν Γερμανική σημαία
  • Το παιχνίδι θα διαρκέσει 2 ώρες
  • Θα πραγματοποιηθεί σε χώρο που δεν έχει ξαναπαιχτεί



Δεν υπάρχουν σχόλια: