Δευτέρα, 30 Μαΐου 2011

D-DAY 2011:GAMEPLAY - ΠΩΣ ΚΑΙ ΤΙ ΘΑ ΠΑΙΞΕΤΕ (2011 edition)

ΓΕΝΙΚΑ

Η κύρια διαφοροποίηση με την περσινή χρονιά, είναι ότι αν και το παιχνίδι αποτελείται από 3 φάσης, για να παιχτεί η επόμενη θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί επιτυχώς από τους επιτιθέμενους η προηγούμενη.


Δηλαδή δεν υπάρχει χρονικό όριο μέσα στο οποίο οι Σύμμαχοι θα πρέπει να καταλάβουν την ακτή Omaha. Αυτό μπορεί να διαρκέσει από 1 ώρα έως όλο το παιχνίδι. Ομοίως και στην δεύτερη φάση όπου πρέπει να καταστραφούν τα 3 88άρια. Εάν δεν τα καταστρέψουν οι Σύμμαχοι, δεν θα φθάσουν ποτέ στην κατάληψη της πόλης.

Το σύστημα αυτό, δίνει μεγαλύτερη άνεση στρατηγικού σχεδιασμού στους Στρατηγούς και τους αξιωματικούς τους, κάνοντας έτσι το παιχνίδι ακόμα πιο ενδιαφέρον.

Παράλληλα, με την ύπαρξη εποχούμενων αλλά και επιπλέον σταθερών σημείων πλήρωσης αέρα, εξαλείφονται τα προβλήματα της υποχρεωτικής επιστροφής των παικτών στο Players Area.

Μια άλλη καινοτομία θα είναι ο διαχωρισμός του Players Area ανάλογα την πλευρά, ώστε να γίνει καλύτερη οργάνωση και να ελαχιστοποιηθεί ο χαμένος χρόνος.

Τέλος, η ενημέρωση θα γίνει στα σημεία που οι παίκτες θα ταχθούν έτοιμοι να ξεκινήσει το παιχνίδι, πράγμα που θα ελαττώσει τους χαμένους χρόνους



ΦΑΣΗ 1: Omaha Beach / Point Du Hoc

Γερμανοί, Ακτή Omaha

Η 6 Fallschirmjäger Reg θα αμυνθούν στην πρώτη γραμμή, στο επίπεδο που βρίσκεται το κατεστραμμένο οίκημα κάτω από το «κλασσικό» Players Area.

H 352 Infanterie θα αναπτυχθεί στη δεύτερη γραμμή άμυνας (το «κλασσικό» Players Area) αλλά σε μεγαλύτερο εύρος από το 2010 και στο τρίτο που θα βρίσκεται το Στρατηγείο των Γερμανών, όπου θα βρίσκεται και ο Γερμανός Στρατάρχης με δυνάμεις της 352 Infanterie 

Οι Γερμανοί θα ξεκινήσουν να αμύνονται μετά από παρατεταμένο σφύριγμα των διαιτητών, άσχετα με το εάν έχουν «φθάσει» τα πρώτα αποβατικά ή όχι. Απαγορεύεται δηλαδή οποιαδήποτε χρήση marker πριν το σήμα των διαιτητών.

Respawn Γερμανών: Κάθε Γερμανός που θα χτυπηθεί θα πρέπει να κάνει ένα επίπεδο πιο πάνω από αυτό που αμύνεται. Δηλαδή εάν χτυπηθεί κάποιος από την 6 Fallschirmjäger Reg, θα πρέπει να βάλει το χέρι στο κεφάλι χωρίς να χρησιμοποιεί το marker του και να αποχωρήσει από το επίπεδο, πηγαίνοντας στο αμέσως πιο πάνω (2η γραμμή άμυνας). Ομοίως αν χτυπηθεί κάποιος στο δεύτερο επίπεδο, θα αποχωρήσει με το χέρι στο κεφάλι (χτυπημένος) στο πιο πάνω επίπεδο. Τέλος, εάν χτυπηθεί κάποιος από το τρίτο και τελευταίο επίπεδο, θα πρέπει να αποχωρήσει με το χέρι πάνω στο κεφάλι 100+ μέτρα δεξιά (προς το Brecout Manor) όπου θα περιμένει την λήξη της φάσης.

Εάν οι Σύμμαχοι καταλάβουν το Στρατηγείο των Γερμανών, τελειώνει η Φάση

Σκοπός των Γερμανών να αποτρέψουν τους Συμμάχους να πραγματοποιήσουν την απόβαση, και σε περίπτωση που δεν μπορέσουν, να κρατήσουν ασφαλές το στρατηγείο έως την λήξη του χρόνου

ΠΡΟΣΟΧΗ: Αν και η ακτή θα είναι ορισμένη, οι Γερμανοί μπορούν να χτυπηθούν από τους Rangers στο 3ο επίπεδο άμυνας σε οποιοδήποτε σημείο του παιχνιδιού.

ΕΠΙΣΗΣ: Οι Rangers μπορούν να βάλουν κατά του 2ου επιπέδου αλλά δεν μπορούν να κινηθούν απευθείας σε αυτό. (μπορούν να βάλουν από τον πάνω δρόμο)



Η αποβατική δύναμη θα βρίσκεται συγκεντρωμένοι πίσω από τα οικήματα. Θα μπορούν να επανδρώσουν τα αποβατικά, από την στιγμή που ο καταπέλτης (πόρτα) είναι ανεβασμένος. Κάθε «αποβατικό» μπορεί να πάρει 15 παίκτες. Με το που πέφτει ο καταπέλτης, οι παίκτες μπορούν να φύγουν και να επιτεθούν.
Στα γύρω κτήρια θα υπάρχουν παίκτες που θα προσομοιώνουν το Ναυτικό Πυροβολικό που θα υποστηρίζει την απόβαση.

Respawn Συμμάχων: Κάθε σύμμαχος που θα χτυπηθεί θα πρέπει να αποχωρεί από το παιχνίδι με το χέρι πάνω στο κεφάλι και χωρίς να χρησιμοποιεί το marker του, για το σημείο που θα υποδειχθεί. Από εκεί και πέρα μπορεί να ξαναμπεί σε αποβατικό ή σε σταθερό πολυβολείο όταν έρθει η σειρά του. Τα respawn σε αυτή την φάση είναι «άπειρα». Επιτυχημένο χτύπημα μπορεί να γίνει είτε βγαίνοντας ο παίκτης από το αποβατικό, είτε κατά την κίνηση του σε αυτό, είτε ενώ είναι μέσα σε αυτό. Επίσης, μπορεί το αποβατικό να βληθεί από το Γερμανικό πυροβολείο στο Point Du Hoc, το οποίο θα εξομοιωθεί με διαιτητή ο οποίος θα ανακοινώσει στους παίκτες του αποβατικού ότι είναι dead, και θα πρέπει να αποχωρήσουν για respawn.Εάν οι σύμμαχοι καταλάβουν και το 2ο επίπεδο (να μην έχουν μείνει Γερμανοί), τότε σταματάει η χρήση αποβατικών (προσομοιώνοντας την ασφαλή άφιξη των οχηματαγωγών – οι πρώην πεζοναύτες ξέρουν), και το Respawn θα γίνεται απλά πηγαίνοντας στο σημείο εκκίνησης και θα ξαναμπαίνει στο παιχνίδι.
Σκοπός των Συμμάχων είναι να δημιουργήσουν προγεφύρωμα ώστε να πραγματοποιήσουν μαζική απόβαση παικτών, και να καταλάβουν το Γερμανικό Στρατηγείο πριν την λήξη του χρόνου παιχνιδιού.


Γερμανοί, Point Du Hoc

ΠΡΟΣΟΧΗ: Ο αριθμός των εμπλεκόμενων δυνάμεων είναι συγκεκριμένος, και καμία 
πλευρά δεν θα μπορεί να εμπλέξει περισσότερους παίκτες από το προκαθορισμένο


Οι σκληροτράχηλοι Γερμανοί Waffen SS στο Point Du Hoc, έχουν αποστολή να λαμβάνουν συντεταγμένες στόχων από τον Γερμανό Στρατάρχη, και να τις πραγματοποιούν στοχεύοντας τα αποβατικά [σχετικά υπάρχει το ειδικό manual]. Επίσης θα πρέπει να προστατευόσουν το πυροβόλο τους από εχθρικές ενέργειες.


Κατά την τάξη τους, μπορούν να εκπέμψουν περίπολα ή σκοπιές το πολύ 50 μέτρα περιμετρικά του οικήματος.


Respawn Γερμανών: Διαιτητής θα στήσει Respawn Point στα 100 περίπου μέτρα πίσω από το σημείο του «πυροβόλου» σε σημείο χωρίς οπτική επαφή με το κτήριο. Κάθε Γερμανός που θα χτυπηθεί θα πηγαίνει στο Respawn Point, όπου μόλις μαζεύονται 5 παίκτες θα ξαναμπαίνουν στο παιχνίδι με την επίβλεψη του Διαιτητή έως περίπου 20 μέτρα από το Resapwn Point (προστασία από βολές).

Σε περίπτωση που καταληφθεί το πυροβολείο, ο κεντρικός διαιτητής ξεκινάει να μετράει χρόνο 20 λεπτών μέσα στον οποίο  οι Γερμανοί μπορούν να ανακαταλάβουν το κτήριο. Μετά τα 20 λεπτά το παιχνίδι σταματάει προσωρινά και ο διαιτητής στο Raspawn μαζεύει όλους τους Dead Γερμανούς και τους μεταφέρει μέσω πλαγίων δρόμων στο 2ο επίπεδο άμυνας των Γερμανών, όπου ο διοικητής των SS αναφέρει στον εκεί επικεφαλής. Οι παίκτες συνεχίζουν να παίζουν στην «άμυνα της «παραλίας»


Σκοπός των Γερμανών είναι να κρατήσουν άθικτο το πυροβολείο έως το τέλος της Φάσης και να είναι σε θέση να πραγματοποιούν βολές.


Σύμμαχοι, Point Du Hoc

Οι Rangers έχουν σκοπό να καταστρέψουν το Γερμανικό πυροβόλο ώστε να πάψει να δημιουργεί απώλειες στα αποβατικά, και μετά να επιτεθούν από πίσω στις Γερμανικές θέσεις στην Ακτή Omaha. ΠΡΟΣOΧΗ: Οι Rangers δεν μπορούν να κινηθούν εναντίων των Γερμανών στην Omaha αν δεν καταστρέψουν το πυροβόλο στο Point Du Hoc.

Respawn Rangers: Ο Διαιτητής θα στήσει Respawn Point στο σημείο που θα του υποδείξει ο Επικεφαλής των Ranger, περίπου 80-100 μέτρα από το κτήριο, όπου μόλις μαζεύονται 5 παίκτες θα ξαναμπαίνουν στο παιχνίδι με την επίβλεψη του Διαιτητή έως περίπου 20 μέτρα από το Resapwn Point (προστασία από βολές).

Σκοπός των Ranger είναι αρχικά να παρενοχλούν το πυροβολείο ώστε να μην μπορεί να πραγματοποιεί βολές, και μετά να το καταλάβουν ώστε να ανοίξουν τον δρόμο ώστε να κινηθούν στην «πλάτη» της Γερμανικής άμυνας στην Ακτή Omaha.Εάν γίνει αυτή η κίνηση, ο διαιτητής θα στήσει νέο σημείο Respawn στα 100 μέτρα από το Στρατηγείο των Γερμανών (ίδια διαχείρηση με το προηγούμενο).

ΠΡΟΣΟΧΗ: Μετά την ολοκληρωτική κατάληψη του Point Du Hoc (κατάληψη +20 λεπτά) ,  οι Διαιτητές θα δώσουν το ελεύθερο στους Rangers να συνεχίσουν την κίνηση τους και να χτυπήσουν το 3ο επίπεδο των Γερμανών από πίσω από οποιδήποτε σημείο.

ΕΠΙΣΗΣ: Οι Rangers μπορούν να βάλουν κατά του 2ου επιπέδου αλλά δεν μπορούν να κινηθούν απευθείας σε αυτό. (μπορούν να βάλουν από τον πάνω δρόμο)


ΦΑΣΗ 2: Brécourt Manor

Γερμανοί, Brécourt Manor

Με την καθοδήγηση της Διαιτησίας, οι Γερμανοί θα επανδρώσουν 3 πυροβόλα. Σε σημείο πίσω από το πυροβολείο θα δημιουργηθεί η βάση/Respawn Point, που θα βρίσκονται οι εφεδρείες.

Respawn Γερμανών:Κάθε Γερμανός που θα χτυπηθεί θα πηγαίνει στο Respawn Point, όπου μόλις μαζεύονται 10 παίκτες θα ξαναμπαίνουν στο παιχνίδι με την επίβλεψη του Διαιτητή.

Σκοπός των Γερμανών είναι να κρατήσουν άθικτα τα 88άρια.

Εάν καταστραφούν τα πυροβόλα, το παιχνίδι διακόπτεται και οι Γερμανοί κινούνται με συνοδεία διαιτητών προς την «πόλη» ή/και το Players Area


Σύμμαχοι, Brécourt Manor

Με την καθοδήγηση της Διαιτησίας, οι Σύμμαχοι θα δημιουργήσουν προχωρημένη  η βάση/Respawn Point, σε συγκεκριμένο σημείο.

Respawn Συμμάχων: Κάθε «σύμμαχος» που θα χτυπηθεί θα πηγαίνει στο Respawn Point, όπου μόλις μαζεύονται 10 παίκτες θα ξαναμπαίνουν στο παιχνίδι με την επίβλεψη του Διαιτητή.

Οι ανιχνευτές των Royal Marines πρέπει να πραγματοποιήσουν αναγνώριση, και να ενημερώσουν την Συμμαχική διοίκηση για τις θέσεις των όπλων.

Ακολούθως οι Σύμμαχοι θα πρέπει να καταλάβουν τα όπλα και να τα καταστρέψουν. Η καταστροφή γίνεται από τους Royal Marines, που θα πρέπει να τοποθετήσουν ένα καπνογόνο μέσα σε γλαστράκι (για λόγους ασφάλεια από φωτιά) που θα βρίσκεται ακριβώς δίπλα στο 88άρι ή τον όλμο.

Εάν οι Σύμμαχοι καταστρέψουν όλα τα Γερμανικά πυροβόλα το παιχνίδι διακόπτεται και οι Γερμανοί κινούνται με συνοδεία διαιτητών προς την «πόλη» ή/και το Players Area


Γερμανοί, Ermorden General

Τα Waffen SS, έχουν αποστολή να «δολοφονήσουν» τον Στρατηγό της Big Red One, με σκοπό να αποσυντονίσουν την διοίκηση των αντιπάλων τους.

Θα ακολουθούνται από διαιτητή, και κάθε παίκτης που θα χτυπηθεί θα πηγαίνει στο Respawn Point, όπου για να μπορεί να μπει και να ξαναγυρίσει στην μονάδα του, θα το κάνει μαζί με το Respawn των υπόλοιπων Γερμανών.



Γερμανοί, Carentan - Cherbourg

Οι Γερμανοί θα αμύνονται στο κτηριακό σύμπλεγμα βορειοδυτικά της περιοχής, με σκοπό να αποτρέψουν τους Αλεξιπτωτιστές  να κλείσουν την «δαγκάνα» χτυπώντας το Brecout Manor από πίσω.

Respawn Γερμανών: Διαιτητής θα στήσει Respawn Point στα 50 περίπου μέτρα πίσω από τα κτήρια σε σημείο χωρίς οπτική επαφή. Κάθε Γερμανός που θα χτυπηθεί θα πηγαίνει στο Respawn Point, όπου μόλις μαζεύονται 5 παίκτες θα ξαναμπαίνουν στο παιχνίδι με την επίβλεψη του Διαιτητή έως περίπου 20 μέτρα από το Resapwn Point (προστασία από βολές).

Σε περίπτωση που καταληφθούν τα κτήρια, ο κεντρικός διαιτητής ξεκινάει να μετράει χρόνο 20 λεπτών μέσα στον οποίο  οι Γερμανοί μπορούν να ανακαταλάβουν τα κτήρια. Μετά τα 20 λεπτά το παιχνίδι σταματάει προσωρινά και ο διαιτητής στο Raspawn μαζεύει όλους τους Dead Γερμανούς και τους μεταφέρει στο Players Area.


Σύμμαχοι, Carentan - Cherbourg

Οι Αλεξιπτωτιστές έχουν σκοπό να εξαλείψουν την Γερμανική φρουρά στον κόμβο ώστε να ενωθούν με την Big Red One και να καταστρέψουν τα πυροβόλα. ΠΡΟΣOΧΗ: Οι Αλεξιπτωτιστές δεν μπορούν να κινηθούν εναντίων των Γερμανών στο Brecout Manor αν δεν καταλάβουν τον κόμβο.

Respawn Αλεξιπτωτιστών: Ο Διαιτητής θα στήσει Respawn Point στο σημείο που θα του υποδείξει ο Επικεφαλής των Αλεξιπτωτιστών, περίπου 80-100 μέτρα από το κτήριο, όπου μόλις μαζεύονται 5 παίκτες θα ξαναμπαίνουν στο παιχνίδι με την επίβλεψη του Διαιτητή έως περίπου 20 μέτρα από το Resapwn Point (προστασία από βολές).

Σκοπός των Αλεξιπτωτιστών να εξαλείψουν την Γερμανική φρουρά και να κινηθούν εναντίων των Γερμανών στο Brecout Manor. Εάν γίνει αυτή η κίνηση, ο διαιτητής θα στήσει νέο σημείο Respawn στα 100 μέτρα από το Brecout Manor (ίδια διαχείρηση με το προηγούμενο).

ΠΡΟΣΟΧΗ: Μετά την ολοκληρωτική κατάληψη του κόμβου (κατάληψη +20 λεπτά) ,  οι Διαιτητές θα δώσουν το ελεύθερο στους Αλεξιπτωτιστές να συνεχίσουν την κίνηση τους και να χτυπήσουν το Brecout Manor



ΦΑΣΗ 3: Sainte-Mère-Église

Γερμανοί,  Sainte-Mère-Église

Σε 3 σημεία του χώρου, θα τοποθετηθούν Γερμανικές σημαίες.

Όλες οι δυνάμεις των Γερμανών πλην των Waffen SS, θα αμυνθούν στην «πόλη».

Respawn Γερμανών: Με την παρουσία διαιτητή θα δημιουργηθεί respawn point στην είσοδο του «χώρου». Κάθε Γερμανός που θα χτυπηθεί θα πηγαίνει στο Respawn Point, όπου μόλις μαζεύονται 15 παίκτες θα ξαναμπαίνουν στο παιχνίδι με την επίβλεψη του Διαιτητή. 

Σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα (άγνωστο για τους παίκτες) ο Διαιτητής θα σταματήσει το Respawn και θα «μαζεύει» τους παίκτες μέχρι να λήξει το παιχνίδι.

Σκοπός των Γερμανών είναι να υπερασπιστούν την πόλη (3 σημαίες). Εάν καταληφθούν και οι 3 σημαίες από τους Συμμάχους,, θα πρέπει να προσπαθήσουν να ανακαταλάβουν έστω και 1 πριν το πέρας 15 λεπτών


Σύμμαχοι,  Sainte-Mère-Église

Με την καθοδήγηση της Διαιτησίας, οι Σύμμαχοι θα δημιουργήσουν προχωρημένη  η βάση/Respawn Point, στο ανατολικό δασάκι κοντά στην «πόλη»

Respawn Συμμάχων: Κάθε «σύμμαχος» που θα χτυπηθεί θα πηγαίνει στο Respawn Point, όπου μόλις μαζεύονται 15 παίκτες θα ξαναμπαίνουν στο παιχνίδι με την επίβλεψη του Διαιτητή. 

Σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα (άγνωστο για τους παίκτες) ο Διαιτητής θα σταματήσει το Respawn και θα «μαζεύει» τους παίκτες μέχρι να λήξει το παιχνίδι.

Σκοπός των Συμμάχων είναι να καταλάβουν την πόλη, καταλαμβάνοντας και τα 3 σημεία με Γερμανικές σημαίες.

Με το που καταλάβουν και την 3η σημαία, θα πρέπει να τις κρατήσουν ανέπαφες για 15 λεπτά. Εάν κάποια από τις 3 σημαίες ανακαταληφθεί από τους Γερμανούς, η διαδικασία επαναλαμβάνεται.



Σύμμαχοι  Airborne,  Sainte-Mèreglise

Διαιτητής θα τοποθετήσει τους αλεξιπτωτιστές μεμονωμένους σε σημεία χωρίς οπτική επαφή στην Βόρεια πλευρά της πόλης. Σκοπός τους είναι να συνενωθούν και να κινηθούν προς την πόλη, χτυπώντας την από την βόρεια πλευρά και δημιουργώντας έτσι δεύτερο μέτωπο

Για Respawn ισχύει ότι και με την κύρια συμμαχική δύναμη



Γερμανοί Waffen SS,  Sainte-Mère-Église


Διαιτητής τοποθετεί τα SS στην Βόρια πλευρά της πόλης. Σκοπός τους είναι να εκπέμψουν περίπολα και να εμποδίσουν τους αλεξιπτωτιστές να ενωθούν μεταξύ τους και να χτυπήσουν την πόλη από την βόρεια πλευρά.

Respawn οι SS κάνουν στο ίδιο σημείο με τους υπόλοιπους Γερμανούς.

Δεν υπάρχουν σχόλια: